Ravicom is uitleenpunt van Kersten hulpmiddelen.
Dit betekend dat wij in onze showroom hulpmiddelen hebben staan die u gemakkelijk kunt komen ophalen en die u, 6 maanden, vergoed krijgt vanuit de zorgverzekeraar. Wij zorgen ervoor dat de vergoeding geregeld wordt, u hoeft hier niets voor te doen.
Hulpmiddelen slaapkamer: Hulpmiddelen badkamer: Mobiliteitshulpmiddelen:
- elektrisch hoog-laag bed - douchestoel/-kruk - rolstoel
- bedverhogers/klossen - toiletstoel - trippelstoel*
- papegaai/bedheffer - ondersteek - windring
- bedleestafel - badplank - gipssteun
- dekenboog - toiletverhoger - Anti-decubituszitkussen*
- rugsteun - Anti-decubitusmatras*
- bedbeugel
Transferhulpmiddelen: tilliften, glijzeilen, draaischijf, transferplank.
* Hiervoor moet een indicatie gesteld worden door één van onze ergotherapeuten. We helpen u graag!
Ik wil een hulpmiddel tijdelijk lenen, hoe werkt dat dan?
Stel, u heeft tijdelijk een rolstoel nodig of een douchestoeltje. U kunt tijdens onze openingstijden zonder afspraak bij de showroom langskomen in Westervoort. Hier kunt u het hulpmiddel pakken
dat u wilt lenen, vervolgens laat u uw gegevens bij de balie achter en kunt u het hulpmiddel meenemen naar huis.
Lukt het u niet om tijdens de openingstijden langs te komen? Geen probleem! stuur een berichtje naar info@ravicom.nl of een whatsapp bericht naar 06 - 20 44 15 00 (u mag natuurlijk ook bellen) dan zorgen we dat u alsnog uw hulpmiddel kunt ophalen.
Wij regelen met Kersten de vergoeding voor uw hulpmiddel. Hier hoeft u niets voor te doen.
Indien u het hulpmiddel niet zelf kunt meenemen in de auto, dan brengen wij het aan huis of laten de transportwagen komen.
Ik wil mijn hulpmiddel terugbrengen.
Tijdens onze openingstijden kunt u het hulpmiddel gewoon komen terugbrengen. U geeft het af bij de balie en wij melden het hulpmiddel voor u af. vervolgens zetten wij het weg en wordt het opgehaald door de transporteur om volledig te laten reinigen.
U kunt ook een hulpmiddel dat u bij een andere Kersten uitleenpunt hebt geleend, bij ons retour brengen als dat handiger is voor u.
Is uw product kapot of vies?
Geef dat aan, zodat wij het door kunnen geven aan de leverancier.